суббота, 28 февраля 2009 г.

Рефлексія 3 дня

опис занять сьогоднішнього дня...це вже бало раніше....тому зараз - лише почуття та думки.
Сьогодні працювати не менш цікаво але вже більш спокійно.
Були моменти, які сприймалися важче - тренінг Венді про особливості креативного мислення. Загалом він мені дуже сподобався, але важко було зосереджуватися, бо окрім інформації я ще намагалася сприймати англійську мову, не чекаючи перекладу - це цікавий досвід, я, як видалося не завжди спала на уроках англійської)))))

Блок Ані був дещо знайомий (проекти), але все одно завжди є щось нове, наприклад чийсь досвід.

Щодо бобра, то я досить легко розібралася, навіть не зважаючи на те, що він ігнорував мої закладки, які я прагнула зробити для нашої групи.
Налаштувати RSS також було не складно.

Мене не залишає думка, що приїхавши додому - я стану справджнім хакером!)))))
Відтепер буду користуватися закладками на бобрі (до цього я жила в камяному столітті - виписувала адреси сайтів у блокнот).
Писати дописи , коментувати чиїсь і приєднувати картинки вже навчилася майже із закритими очима.)))))

Ніна, дякую що навчаєте нас !

2 комментария:

  1. Не журися Світланко, певно, ми майже всі у блокнот записували. Але тепер.... тільки б ці закладки в бобрі знайти :)

    ОтветитьУдалить
  2. Читаю і дуже добре тебе розумію... Навколо нас стільки можливостей.

    ОтветитьУдалить