вторник, 12 мая 2009 г.

Команда волонтерів знову разом...!

знову разом і як завжди навчаємося всьому цікавому:
З презентацій діяльності за 2 місяці волонтерства зрозуміло, що є багато досягнень...але без проблем також не буває!
Сьогодні вже дещо прояснилося стосовно фінансування літніх проектів: відповідно у голові вже вималювалися нові ідеї і нові можливості залучення ресурсів.
"Вікі" - це класна штука, давно хотіла дізнатися як робити так, щоб за посиланням заходити на нову сторінку!!! тепер я знаю як це зробити.
Щодо дистанційного курсу, який запропонувалі Ніна - супер, думаю що на це я точно знайду час у своєму насиченому робочому плані...словом сподіваюся, що не вийде як із блогом...))))
От, приміром, Юлька - не лінувалася і отримала класну американську штучку...от би і мені таку....
А тепер прийдеться їздити до неї в Рівне і в Луцьк, щоб пограти у фрізбі!!!!
як не дивно, а під вечір мій стан покращився і хочеться працювати!!! Дякую всім присутнім, бо це ви так на мене впливаєте!
але попереду ще фрізбі і "мафія"!!!
Тож - до завтра, любий щоденнику!!!!
Побігла робити коментарі іншим, бо сильно вже хочеться отримаи подарунок від Ніни!!)))))

2 комментария:

  1. Я ж добра, даватиму тобі обов"язкого погратися )))

    ОтветитьУдалить
  2. Пиши знову, Швєтко!!! Щось скучно стає, треба щось почитати.

    ОтветитьУдалить