четверг, 21 мая 2009 г.

Вікі - потребує часу

Вікі - дійсно класно, можна працювати досить швидко, але потрібен час щоб розібратися...а для цього потрібно не відволікатися на інші речі...на жаль, на сьогоднішній день для мене це складно! Не можна сказати, що я відволікаюся на дрібниці, та робота також цікава і важлива: консультування волонтерів МЦ, написання листів-подяк для волонтерів та тих, хто допомагає; відповідь колегам по електронній пошті та ін.
Але все ж сьогодні мені вдалося попрацювати у вікі і навіть написати у блог! - певно Ніна мною пишається.
у вікі вдалося створити і трохи заповнити сторінку "volontiring managment" про яку домовлялися минулого тижні в Ірпіні - сторінка-керівництво як залучати волонтерів до діяльності МЦ.
З дівчатами працюємо над рекламною кампанією по залученню волонтерів!!! Думаю у нас все вийде і тоді всі побачать нашу ідею! Але поки що - це секрет!!!
потрібно приступати до координування фасилітаторів із програми "Шлях до успіху"...вчителі ви мої вчителі...завтра буду з вами спілкуватися))))
До речі, вчора почула одну, як на мій погляд, геніальну пораду: виголосив її один із письменників Черкащини: "Якщо хочеш навчитися цікаво писати - навчися спочатку викреслювати зайві слова!" - по-моєму, нам всім варто цього повчитися...а ви як вважаєте?

1 комментарий:

  1. Світланко, повністю із тобою згідна... і з приводу вікі, і з приводу розподілу часу. Коли хапаєшся за все, то скоаладється враження, що не зробив основного... Хоча потім часто виявляється, що ти по дрібничкам і прийшов до головної мети. Сподіваюсь, нам усе вдасться )))

    ОтветитьУдалить