воскресенье, 11 апреля 2010 г.

ВОЛОНТЕРСТВО – досвід із США, який варто переймати!


Завдяки програмі «Open word» я не лише «відкрила» для себе Америку з її менталітетом, різнобарв’ям культур та заражаючим оптимізмом…окрім цього я отримала надзвичайно цікавий досвід у сфері розвитку волонтерства. Адже давно відомо, що США одна із найуспішніших країн світу, успішна і у сфері розвитку руху добровольців: «Корпус миру», проект «C.U.R.E.» та ще безліч інших організацій, які використовують волонтерську працю.
В чому ховається таємниця успіху? Чому волонтерство надзвичайно популярне у США? Навряд чи є однозначна відповідь на ці запитання. Я думаю, що справа і в менталітеті, і в законодавчій базі, і у вихованні. Але я точно знаю, що це саме той досвід, який варто переймати та використовувати у нашій країні!
Отже, щоб не відтягувати надовго, зразу ж по «гарячих слідах» та свіжій пам’яті я вирішила поділитися здобутими знаннями у Штатах із своїми земляками, друзями та колегами.
Першим кроком було створення презентації у яку я вмістила проаналізовану та узагальнену інформацію про волонтерство у США: жодної «води» лише те що почула з перших вуст та побачила на власні очі!
Першими презентацію побачили студенти Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького, майбутні соціальні працівники 1 та 3 курсів. Деякі з цих студентів вже є активними волонтерами Черкаського обласного молодіжного ресурсного центру. Окрім того, що дана презентація мала інтерес для студентів, так як була напряму пов’язана із їхньою майбутньою професією, презентація допомогла мені змогу активізувати молодь та залучити до волонтерської діяльності: 6 студентів зголосилися допомогти робити ремонт у притулку «Теплий дім»; ще 10 студентів – виявили бажання взяти участь у екологічному волонтерському таборі та допомогти з благоустроєм парку у м. Сміла, ще кілька осіб – зацікавилися акцією до Дня пам’яті померлих від ВІЛ/СНІД. І це вже УСПІХ!
Тож сподіваюся, досвід який відкрила перед і мною програма «Open Word» та США, дозволить не лише знайти нових волонтерів і цим самим допомогти нашому суспільству, але і залучати нові ресурси для реалізації різноманітних проектів – адже у США я також отримала дуже багато нових способів та методів із фандрейзингу.

1 комментарий:

  1. Із нетерпінням чекаю детального "звіту"! ;) Молодчина, що одразу зробила презентацію, бо з часом дійсно вже починаєш призабувати, хоч думаю ті яскраві враження, які подарувала ця подорож не скоро забудуться! :)

    ОтветитьУдалить